Header Ads

LTD RAM Full Face Helmet

Petang semalam, aku pergi jalan-jalan area Bangi dengan tujuan nak cari helmet Full Face. Sejak kejadian 'lebah' hari tu memang aku dah insaf seinsaf-insafnye. Pusing punya pusing, akhirnya aku sampai la dekat kedai ni:


Bajet aku cuma sekitar RM250. Tengok punya tengok, maka melekatlah mata aku dekat sebijik helmet LTD RAM Full Face yang ditepekkan dengan harga RM180. Belek-belek sikit lebih kurang, aku cakap kat tokey tu aku jadi amek. Bukan sebab murah, tapi sebab dah tak larat sangat nak jalan lagi. Kesan bisa lebah tu buat badan aku jadi lemah.

Haaa.. ni la dia gambar helmet baru aku. Smart dan yang paling penting, tak koyakkan poket:


Gambar dari FB LTD:




Harganya lepas tawar dapat la RM170. Disebabkan ada baki duit dari bajet aku tadi, aku beli baju hujan Givi pulak. Puas hati! Baju hujan tu dapat harga RM100 dari RM120. Kira ok la. Dah lapar punya pasal, terus pergi singgah dekat restoran Nuin (Little Perak). Pekena Nasik Lemak Perak dengan Teh Tarik Ipoh, baikkk punyaaa.


Dah kenyang tu apa lagi, balik laaa.

No comments

Powered by Blogger.